Gratis verzending bij bestellingen boven de €60 (NL)

Veelgestelde vragen

Onze klantenservice staat voor je klaar

Veelgestelde vragen over

Garantie, retourneren & klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@robbertkennis.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de winkel (035-621 66 78) of via info@robbertkennis.nl. Wij kunnen dan het gewenste item voor u reserveren. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer te retourneren. 

U mag het item retour sturen naar het volgende adres:

ROBBERT Kennis van mode
Schoutenstraat 21
1211 BM Hilversum
tel: 035 – 621 66 78
info@robbertkennis.nl
BTW: NL170410857B01

Dit kunt u doen bij een PostNL punt bij u in de buurt of via een ander bedrijf naar keuze. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze winkel zijn voor eigen rekening.

Wanneer wij het item retour ontvangen hebben, zullen wij deze controleren en het volledige orderbedrag aan u crediteren.

Veelgestelde vragen over

Bezorging

Robbertkennis.nl bezorgt in heel Nederland en België.

  • Levertijd van uw bestelling is tussen de 1 en 2 werkdagen. Bij bestelling voor 16:00 uur gaat het pakket vandaag de deur nog uit.
  • Bestellingen worden bezorgd op maandag t/m vrijdag; Bezorgen op zater-, zon- en feestdagen is helaas niet mogelijk.
  • Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur.
  • In drukke perioden, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product s’avonds wordt bezorgd.

Voor de levering wordt gebruik gemaakt van PostNL/UPS die zelf de bezorgroute en bezorgtijd bepalen. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw product op het ontvangstadres wordt afgeleverd.

Zodra wij de betaling van je bestelling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt om te verzenden.
Op werkdagen besteld voor 16:00 uur zullen wij het nog die zelfde dag verzenden.

Je ontvangt hierover een email met track en trace code.

Je kan je bestelling natuurlijk ook afhalen, laat het ons even weten zodat je pakketje klaar staat.

Gratis verzending

bij bestellingen boven de €60 (NL)

Makkelijk retourneren

Europa

#1 heren modezaak

Beveiligd

online betalen